The sound of his name, won't make music today

Måndag, hade en väldigt odramatisk helg kan jag berätta. Umgicks med Ida större delen av den, bara softat, solat och myst heela helgen, diggar henne :) firade även LINNÉA igår som fyllde köpa-ut-cigg! Vilken pärla.

För tillfället befinner jag mig hos, ja, Ida! Har käkat lite och senare ska jag bege mig mot Sofie, va hur länge sen som helst, dricka vin och bubbla bubbelpool låter inte helt fel en måndagsnatt.
Pratade med Thomas inatt, det var trevligt, utan att va de minsta osams :)

Jag ska ner till kalmar nästa vecka och träffa Sebbe, sen ska jag besöka sthlm och Jens innan min sommar är slut. Jag är mycket nöjd kan jag lova!

image31

Over and out.

Kommentarer
Postat av: AMANDA

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

2007-09-16 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback