Wet, wet, wet!

HEEELT SJUKT BLÖT, skulle för en gångs skull ta mig i kragen och cykla till Ida i berga, hmm, hade varit asnajs om inte himlen hade öppnat sig typ vid åleryd. När jag kom fram så droppade hela jag, usch, de va länge sen de va så blött kan jag lova ;D
Nu har vi spenderat lite tid i sängen med kvarteret skatan (heja heja!) och nu äre käk på g, efter att disken är avklarad vill säga. Sen får vi se vad kvällen har för spännande aktiviteter att bjuda på, skulle va riktigt skoj att åka upp till sthlm men det får vänta i alla fall ett par dagar.
 Vad som helst för att komma bort från den här enormt tråkiga staden, blöö. Tur att Ida finns c".)

Annars är de fiiint, ska bli ganska skönt att få hem nån i familjen faktiskt så jag slipper va själv, det toppar nog listan av värsta saker, i alla fall när det är mörkt ;)

image29image30
Wii, klippte hund-frilla häromdagen, bjuder på
mig själv som bara satan!

Tack & hej, Ida är min bästa tjej (rim)
LOVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback