God Jul!

Julafton i Thailand en smula annorlunda än i Sverige :)
Åkte till värsta lyx-spa hotellet och åt jättegod frukost,
sen hade vi en pool för oss själva hela dagen med vattenfall, hurra hurra!
Har precis varit ute och ätit och myst med massa kompisar,
GOD JUL :D

För övrigt saknar jag IDA väldigt mycket just nu, my sunshine!
Älskar dig i ur och skur, jag vet att jag alltid kan räkna med dig,
ska bli skönt att komma hem och pussa lite på dig :)

Nu ska jag röka lite mera och sen sova!

You disapoint me, you and you and you.

Drömde om mamma inatt, att hon aldrig hade varit död utan
bara inte ville ha mig som sitt barn längre, kändes skit bra såhär
på natten till jul, eller INTE. Allt är värdelöst utan henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback