GRATTIS :D

Hipp, hipp, hurra, hurra, HURRAAA!!
Idag är ingen vanlig dag för de är Kajsas 18års dag :)

Trött trött, somnade efter 4 imorse, lite resfeber kanske?
Ska fixa det sista nu sen kör Carro mig till rese, vilken ängel!

Känns kul men lite tråkigt sätt att spendera just den här dagen,
jag får ta igen det i Thailand och när jag kommer hem. Är lite
orolig att jag ska tappas bort på nån flygplats bara ;D ahah,
går väl säkert bra i slutet!

Åter igen 29 dec, nån som är sugen att hämta på Arlanda? Ingen? Ofan..
Skulle va grymt skönt att slippa sova en natt i sthlm, löser sig nog.

Hade en himla trevlig kväll me Hanna och Ida igår, mat och bio!
Kommer sakna er så himla mycke, ni är de bästa som finns <3

Hörs i Thailand! :)

Anto du är underbar.

Kommentarer
Postat av: linnz

grattis igen o igen o igen :D

Postat av: hunneta

Kajsaaaa .det känns att du är långt bort.....just nu är du antagligen där teckningen är väldigt HÖG för din mobil! saknar dig miin 18åring.

2007-12-15 @ 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback