Hemlös, någon?!

Isåfall går min adress bra, har nämligen här i juletider startat ett såkallat kollektiv som är praktiskt taget gratis för mina inneboende :) känn er välkomna!
För tillfället inhyser jag Ida Stenmark, tjej 18 relativt hemlös,
Hanna Stern, tjej 18 som bor för långt för stan för hennes smak,
Anni Andrén, tjej 19, allmänt sugen på mitt hus och min mat misstänker jag,
Wilma Andrén, tjej 2,5 år, hon har inget val men hon gillar mitt place :)

Ja som ni ser är vi i desperat behov av lite manligt sällskap, så grabbs, släng in en bild osv till mail eller facebook!

Idag har vi inte gjort nåt, ätit glass med mango och rökt, imorron blire kanske till och med middag då pappa har fyllt köket till brädden, för övrigt är alla förutom jag påväg till thailand i denna minut.

Men som sagt, ullstämma is the place to be ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback