I just want you close

Trött, tröttare Kajsa! Är helt sjukt hur trött man kan bli av att göra i stort sett ingenting.
Sola och bada som en idiot hela dagarna sen är det kört på kvällarna, har varit och fått
massage jag och Julia och jag skulle kunna somna nu! Kanske lika bra med tanke på att
vi åker imorron vid 7 från hotellet.
Men men, nån festprisse är man ju inte direkt ;D imorron kankse, jag och Linda!

Idag kryddade vi får strandvistelse lite med att hyra en jet ski ;) skoj skoj! Hade en skrikande
Emma i örat hela tiden, hoho, riktigt kul att köra slalom mellan båtarna!

Imorgon är det som sagt sista dagen, känns ganska skönt! Åka runt och snorkla lite,
mysa på öarna :) Sen ska jag iväg och färga håret imorgon med, ser ut som hej-kom-
och-hjälp-mig just nu! Blev väl inte så brun som jag hade hoppats heller men de är
lite skillnad att va här 13 dagar och 5 veckor ;D

På lördag hoppas jag att Carro, Ida och Tobbe står och tar emot mig, eller i annat fall Aram
så jag kanske har en chans att hinna med en buss hem till lkpg! Blir grymt sur om jag måste
sova kvar i sthlm, för det försenar min färd till lysekil drastiskt!
Kan inte komma dit fort nog känns de som, funderar på att åka direkt från Arlanda men å andra
sidan så kanske det inte är nån hit att fira in det nya året iförd bikini och strandklänning!
Bara jag får fira med Anto så är jag nöjd, vi kan ligga och mysa hela kvällen om det skulle va så :)

Går trögt på present fronten måste jag dock säga, Ida är den enda som har en hel jävla
påse paket som säkert kommer ge mig övervikt ;D men det är hon väärd!
Får väl göra en sista ansträgning imorron och hitta nåt bra.

Tack och hej! :)

I need some wind to keep me sailing.

HURRA nr 1 idag : Ida och Ebba är mina trognaste vapendragare och ska
åka till Gbg den 30e så jag slipper åka själv! Bra, bättre, bäst är ni!

Kommentarer
Postat av: ebba

ledsen baby men ja åker inte till göteborg. dom va så jävla otrevliga o sa typ att ja bara fick komma om ja släpper till...haha shit...ebbis ä nåt man förtjänar inget man bara kan få sådär :P dumjävlar.

kom hem fort o stanna hemma nån gång oxå så ja kan få umgås me lilla kajsa :)

2007-12-28 @ 12:09:37
Postat av: linnz

håller med ebba, stanna hemma ;(
och du ska veta.. att hade jag haft körkort hade jag tat med ida och hämtat dig på arlanda, utan tvekan! miss u.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback