It's hard to get by just upon a smile..

..because sometimes you gotta make an effort!

Bara jag kommer till Sverige är jag glad, ska åka buss
härifrån, 2h, vänta på flygplatsen, 1,5h, flyga, 10,5h, ta mig
från arlanda till sthlm 0,5h, vänta på buss(?), 2h kanske, eller
sova nånstans i sthlm och åka på morgonen till lkpg, 3h, hem
och packa om, åka till lysekil, typ 8h!!
Fatta hur länge de är utan att prata med en jävel förutom personal
på flyg och flygplats. Men jag ska inte klaga, inte en enda jävla minut.
För det är jävligt smidigt att inte riktigt lova :)

Jag är bara besviken, jag vet dock med mig själv att jag har en
lite dvärg hemma i lkpg som inte vill nåt annat än att åka till arlanda med cykel
om inte annat och möta mig, det gör mig glad! You shine on me Ida.

Samtidigt så blir jag väl bara så jäkla sur och besviken för att jag
har annat som bekymrar mig, eller inte bekymrar men jag saknar,
ojojoj vad jag saknar. Jag önskar inte någon i hela världen den saknaden,
den som aldrig har nåt slut som man vet alltid kommer finnas där.
Enda gångerna du kommer tillbaka så blir jag alltid ledsen, dock bara
hänt två gånger men ge mig en glad dröm!
Jag kommer sakna dig tills jag dör mamma.


I don't want to live my life without you.

Kommentarer
Postat av: linnz

GOD JUL BEJB!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback