Somebody like you.

Jag har ont i huvet :( det suger såhääär mycke!
För övrigt har vi varit på Bang Tao beach idag, va mysigt :) Imorron ska vi va på hemma stranden och dagen efter (som är min sista dag) ska vi åka iväg till Ao nang, Railey, Poda och Chicken Island. Åka massa båt och snorkla, blir skoj! Uppleva lite minnen, har inte varit där sen tsunamin, som det är årsdag för idag kom jag på!
För 3 år sen satt vi och tog emot chockade, omtumlade människor som hade tappat i stort sett allt, usch. Jag är glad att vi klarade oss så pass bra. Vila i frid alla som inte gjorde det.

Snart snart åker jag hem, hoppas att mina klippor Carro och Ida står där och tar emot mig, lutar nog åt det och det skulle va så skönt att slippa sova i sthlm! Ni lämnade ju mig på bussen hit så inte mer än rätt att ni möter mig ;D

Jag vill va hos min Antoine, nununu, saknar så sjuukt mycke!

Hanna, förlåt, jag vill aldrig va osams med dig!
Iiiida, I miss you sosososomuch!!
 
I wanna love somebody like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback