Soon to be out!

image70

Ja imorgon bär det av, buss till sthlm 3h, sen bil till arlanda, vänta massa timmar, flyga 10h (!), åka buss igen kanske 2h, seeen är jag hos la familla :D
Ska bli väldigt skönt, sola, bada, bara ha det hur bra som helst! Ska göra ett tappert försök att blogga dagligen för att hålla alla uppdaterade.

Ska ut ikväll och äta med Hanna och Ida och sen gå på bio :) verkar va ett bra sätt att för-fira 18års dagen som infinner sig imorron! Hipp hipp hurraaa ;D

Fick underbart fina blommor hem imorse av världens sötaste Anto, mm önskar att du va här så jag kunde pussa på dig ända tills jag åkte! Längtar redan efter dig hjärtat <3

Nu ska jag fortsätta städa och packa, stressar ihjäl mig, sen ska jag en sväng till farmor och så kommer Carro hit snart och umgås lite!

Hanna, du är en person som jag aldrig vill va utan.
Älskar dig och kommer alltid finnas för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback