Your embrace

Precis hemkommen fran Coral Island, Banana beach :) har varit och bastat innan vi akte hem,
himla skont faktiskt fast det ar sa varmt!

IGAR FLOG JAG FALLSKARMSGREJ BAKOM EN BAT :D hurra for mig! De va skitkul,
alla sag valdigt sma och sota ut, lite laskigt att lyfta men sen va de lugnt, bara att
jag hamna en bra bit under vattnet nar jag landa, men stark som man ar sa klarade
jag de galant ;D

Om en vecka e jag i sverige, hoppas hoppas nan kan hamta mig!
Om nan kanner sig lockad sa hor av er :)

Nu ska jag chilla jarnet me roomservice och mina systrar,
imorron e de julafton och da kommer tomten!

I'm so happy :)

Saknar min Hanna och min Ida och min Antoine <33
Hanna hun, I'm only half a body without youre embrace,
du klarar de har latt! Finns alltid for dig, mitt hjarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback