Home sweet home :)

Äntligen hemma efter alla sommarhysterier, skönt men ändå så enormt uttråkad i den här staden! Ljuvligt att träffa brudarna igen och alla andra vackra.

FAN VA KUL JAG HAR HAFT DET!!


Ungefär såhär roligt har jag haft det hela sommaren, hoho, först gotland med Ida en vecka, sen öland en sväng med syrran och sen gotland v. 29 :D kan lova att den veckan redan är bokad till nästa år, ojojoj de va helt sjukt. Party 5 dygn i rad med grymt folk!

Bilder:
1 Kajsa på gotland :) 
2 Kenny och Kajsa på kallis
3 Kajsa och Siss
4 Enormt snygg syster hinkar cider!
5 Per Gessle får jag väl erkänna, med Gunsan en regning kväll som slutade på bur, WOHO!
6 Justus och Sara på kallis, fortfarande en gåta hur dom kom in ;D 
7 Pappsen med frugan minglar på kallis ;)
8 Kallbadhuset v.29
9 MIN TRÖJA :D (robbans)
10 Lillasyster naked
11 Sebbes tattooo
12 Robban, HAHA
13 Aram på underbar, grymt kul kväll även den slutade på bur :)
14 Idas läckra kropp på gotland
15 Wiew
16 Stoffe Hotält, the dancer ;)
17 Fler Hotält pojkar från v. 27

Sådärja :) smakprov! Nu är jag som sagt hemma, är hos Ida för tillfället. Ska ut på en promenad nu I beilive och sen klippa håret imorron, hejdå löshår!
Sen blire sthlm snart igen, min förra blixtvisit vill jag inte räkna med, ska även neråt till Sebbes födelsedag :)

TACK & HEJ, I'm someones lover.

Kommentarer
Postat av: Sofia

att vara bortrest kan vara skönt, men hemma är alltid hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback