Mmm, gotland :)

Tillbaka i vimmlet, tillbaka till gotland, riktigt bra känns det.
Jag och syrran kom igår em och har inte gjort sådär överdrivet
mkt sen dess, slappade igår, va ute och körde nästan 3 timmar idag
och sen va vi i stan och kollade matchen och käkade, trevligt trevligt!
Men ändå är de så härligt att va här bland allt folk, hela ön är verkligen
överfull, sthlms veckan, såg massa famous people förut, hoho.

Imorgon är vi loads av folk som ska upp till blå lagunen och bada,
sen träffa sebbe hoppas jag. På torsdag är den bästa dagen, mitt
hjärta kommer, mm pirr :) så då blir det massa party. Minsta syster
fyller 13 på fredag så det blir pool party och massa folk, brukar sluta
på stan och va alldeles utomordentligt trevligt, heja heja. Lördag, söndag
är oplanerat men troligen utgång och hemflygning på söndag.
Skönt äre att komma direkt till gräsmattan, lyx :D

Jag trivs hur bra som helst! Saknar ingenting, i mitt liv.
Förutom att jag saknar mina babes så enormt maga mkt, ska bli gudomligt skönt att komma hem och pussa på er igen, mm, ni är det bästa jag har <33

image8
Long time ago, miss you älsk, skynda dig hem från turklandet!

IDA,
finns alltid där, jag vet att jag alltid har dig bakom mig och kan räkna med dig och det  känns obeskrivligt bra. Du är en skatt och jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback