SOL


Idag är en utomordentligt bra dag, framförallt eftersom det är 24 grader i skuggan och sen är det bara en bra dag. Det va länge sedan det var en sådan, fick sova länge, massa god frukost :) och sen sool, har pratat med mitt sunshine Ida också och det kan bara göra saken bättre.

Lämnar öland imorgon och åker över till gotland igen,
stockholmsveckan vill man ju inte missa trots allt,
sen fyller minsta syster 13 på torsdag och det måste firas.
Sen kommer jag äntligen hem till Lkpg, ska bli skönt ändå att träffa alla igen.
Och sen blir det kanske (jävligt kanske) att åka lite båt i sthlm,
börjar tröttna starkt på gamla idiotet som tror saker hela tiden.
En sak som är säker är i alla fall att jag ska åka ner till Sebbe när han fyller 20, punkt slut :)

Nu ska jag sola mera, nån form av bränna måste man ju ändå prestera i sommar!

image7
Picknick med Ida på gotland förra veckan, mysmys, saknar dig älsk <3

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag saknar verkligen med, dissa allt och kom =/ <3<3<3

2007-07-15 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback