Linköping är deprimerande

Det är inte konstigt om man mår dåligt i den här staden, för den är så jävla deppig! Har precis anlänt från lysekil och jag skulle sätta mig på samma buss tillbaka igen om det gick.. Såå skönt att komma iväg och så jävla tråkigt att komma hem, borta bra men längst bort bäst.
Vi får åka snart igen, riktigt mysigt och fint, hade en fin fin utekväll i lördags med. RAAA!! Hanna och Kajsa är en oslagbar kombination i alla lägen!

Vi ska ta igen oss och sen åka till Thomas ikväll och käka, har allt saknat
han ett smul den där karln ;D

Ida åkte imorse, fan va tomt de kommer bli.
Man saknar sånt som man inte har, man saknar allt som man inte har kvar! <3

Tack för mig, jag deppar järnet just nu!

Kommentarer
Postat av: hunnsan

raaaa . :) I liiike

2007-10-08 @ 14:01:39
Postat av: Halsning from spain

SAKNAR DIG MEGA!!

2007-10-11 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback