Lysekil - onsdag

God morgon!
Det är inte svårt att va morgon pigg när man i stort sett vilar hela dagarna!

Igår handlade vi, massor, och sen såg vi tre filmer och gick en promenad,
slut på dag,
Idag ska vi tvätta, panta flaskor och handla lite till grejer, kan nog bli en
film också ;D
Ändå trivs jag himla bra här, inga krav, inga måsten, inte en jävel som hör
av sig, bara vara och göra det man känner för.

Just nu känner jag för att Hanna ska slå upp sina trötta ögon och äta
frukost med mig, hoppas hoppas!

Jag har fått en för tidig födelsedags present, Thailand 14-29 dec :D
Flyga ner själv två veckor och hälsa på familjen och vänner, sola,
bada, slappa, äta gudomligt god mat och bara njuta. ´
Åker på min födelsedag och åker hem på pappas, direkt flyg från
Arlanda till Phuket 10h, perfa! :) LÄNGTAR LOADS!

image69Kajsa, hemma
Hana and Kajs, :D

Kommentarer
Postat av: --------

:D

2007-10-31 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback