Make it a party! :D

Min blogg har inte funkat på över en vecka men nu så :)

Är för tillfället på sexparty hos Ida, mycket mycket trevligt, kommer definitivt att göras igen, hittade massor med roliga saker, underbara lukter ;D

Annars har min vecka varit ganska likgiltig me de flesta, träffat min Hanna varenda dag såklart!
Ida har kommit hem, HEJA HEJA <333
Varit hos polisen igen, usch, det är ingen höjdare inte.

Vi åker till Lysekil på måndagmorgon, HURRA!
En heel vecka med bara Hanna och Kajsa, blir hur bra som helst.

Nu blire hem och mysa, tvätta imorron och fixa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig, du är inte som du brukar vara

2007-10-28 @ 15:15:12
Postat av: linnz

du ringde mig aldrig sen igår angående promenaden uhuhuh och nu har du åkt uhuhuh, och det är kaos uhuhuh :D HA DE BÄSTASTEEE!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback