When will I breath you in again?

TRÖTT tjej!
Har umgåtts med Hanna älsk hela dagen :) och sen åkt med Thomas
till Arlanda och tillbaka, haha, vi är bäst på att åka bil. Har precis kommit
hem med lite max mat och ska snart sova. Hur nu de ska gå?
Jag har nämligen tagit hål i min plupp idag :D (i örat) och det gör himla
ont tycker jag. Hålen är på min sov sida med så.. hmm.. får se hur natten
utartar sig! Hanna tog med ett, fiint vart det.

Vi ska åka till Lysekil i helgen, ska bli riktigt kul :) är pepp pepp! Har aldrig varit
där så det blir en upptäcksresa. Hanna är en riktigt bra, RAAA!!

Åh jag är så trött på skolan, de går dåligt. Men jag ska  kämpa !


Maja :)
Det här lilla söta CP:t brukar störa mina mornar nåt enormt, men himla
gullig ändå, PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnzzzor

det går skit för mig med, men vi klarar deeeet! BF3Cs studentvagn utan kajsa skulle INTE funka!

2007-10-03 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback