Deja Vu

"Wherever you go whatever you do
I will be right here waiting for you"

Galet va? Att man kan mena något sånt till en annan människa.
Jag vet att jag brukade göra det, eller så gör jag det fortfarande.
Helt galet är det i alla fall hur fort man kan falla tillbaka, det är
äckligt, för att det är en känslomässig obalans som en gång har
varit något helt annat och nu vet man varken ut eller in, vad är rätt
och vad är fel? Vad är okej och vad är inte okej?

Jag saknar i alla fall som fan, speciellt nu. Det är som ett slag
i magen att höra något sånt, och jag tror jag gråter lika mkt varje
gång du säger nåt sånt. Kanske för att det känns så sorgligt
att det nu är så jävla långt bort och nu är vi mer som fiender än
två som, i alla fall sa sig, va villiga att göra allt för att det skulle funka.

Du har varit så otroligt mkt för mig och jag saknar dig massor,
du har varit och är viktig för mig och det är som att falla tillbaka
i ett beroende. Det tar inga tider alls..

Jag vill bara att vi ska kunna vara vänner, jag älskar dig.

Jag ska till mammas grav sen och jag gråter av bara tanken,
jävligt idiot deppiga dagar det här. FAN FAN FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback