Thank God it's wednesday!

Idag är en bättre dag, fick mysnatt, precis vad jag behövde!

Och idag har jag bara haft skola en timme och sen träffat
söt, sötare, Hanna :) spenderade närmare sex timmar med
att äta lunch, fika, prata gamla minnen, smida nya planer,
springa efter nya skor (som jag hittade och som va gudomligt dyra)
och bara hade gött i solen! Hon är en riktig sockertopp, HANNAA!

Sen va jag tvungen att mysa lite hemma med Ida, nu är jag
hos Ida. Väntar på skjuts :) Imorron har jag ingen bokat, skönt!

Längtar tills fredag, då ska jag ner och mysa med mormor och morfar
och Sebbe och hans älskade family. DET är nåt som alltid ger mig nya krafter,
dom är underbara hela högen :)

image41
Jag är så glad så jag bjuder på den här :) saknar sommar,
saknar Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback