Vi ska alla en gång dö

JAG HAR INTE RÖKT ETT ENDA LITET B LOSS :D
Är kolossalt stolt över mig själv, är 5 dygn som gått nu
och det känns riktigt bra.
Har dock varit jävligt arg och ledsen, kallsvettig, ont i huvet osv
men går framåt gör det ju!

Är och myser med mina kattbebisar, tycker dom är
så himla gosiga, även om det inte va kärlek vid första
ögonkastet så kan man väl ändra sig? <3

Har inte blivit nåt sjukhus idag men imorron så,
stackars Håkan! Hoppas verkligen att han blir bra igen
och sitt rätta jag. Plågsamt att se honom ligga och
ha så himla ont hela tiden, lilla grynet.

Jag kanske ska till liseberg på lördag ;D det ni! KUUL

You become my best friend.


Kommentarer
Postat av: anderss0on

Liseberg :D

Postat av: thomas

Jo du har vart lite arg...o haft kooort stubin =P

2007-09-06 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback