Heal me !

Jag blir aldrig frisk! 
Jag skulle aldrig ha bett om en sjukdom för uppenbarligen så hörde några högre makter mig och gav mig en fökyldning som tänker vara resten av livet! 
Nej jag överdriver väl kanske lite men jag är inte van att vara sjuk :( det är skittråkigt och snoret bara rinner hela tiden, oattraktiv gånger 1000! 

Älsk kommer imorron i alla fall, känns skönt, om de förbannade snoret slutar rinna bara.. 
Vi ska mysa imorron sen ska vi köpa kläder på lördag :) finns inget bättre än Anto! 

Jaja, Julia ska hyra en film åt mig idag, tackaar <3 

P.S. besitter ni någon huskur mot rinnande snor så HÖR AV ER!! 

image19

Kommentarer
Postat av: linnz

Tips mot rinnande snor;
Det är ju så äckligt jobbigt att behöva snyta sig hela tiden, så jag brukar ta papperstussar och sätta i näsborrarna som om man hade näsblod. Inte så bekvämt men bättre än att de rinner som niagara.. :D

2008-04-10 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback