Monday morning came too soon!!

Jaa verkligen, älsk åker hem idag :( vart ändå en extra dag 
men hade jag fått bestämma hade han aldrig åkt hem! 
Är så glad att den där jävla studenten är snart så man kan få
sig lite FRITID, det är väl det i har strävat efter. 

Har haft en himla bra helg, i fredags myste vi bara, såg på matchen :)
I lördags vart de glass i stan med Ida, siss&tim, lite shopping för anto, 
middag hemma med älsk o Ida, sen bio o ett par öl på 55:an sen taxi hem ;D 
Igår va de laaathet som gällde oss, ett par promenader till ekholmen sen hade
vi bunkrat upp så vi kunde bli tjockisar på kvällen! 

Erkännande : Jag var inte i skolan i fredags - hade dock sjukt bra anledningar! 
Jag är inte i skolan nu heller - jag vill va med älsk! 

Sammanfattar min helg som SJUKT BRA :) 
Skulle dock va najs att åka till nkpg nästa helg, 
får se om jag kan fjäska hos bejb.. 
P.S. ÄLSKAR PIERCINGEN, gosh!!

Julia, tusen pussar, älskar dig, the worlds greatest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback