Two minutes too late

Jag har haft en bra dag, en lektion i skolan sen styrde jag mina steg mot
johannelund till Anni, sen hämtade jag och Ida Wilma på dagis! 
Vi har ätit glass, badat, lekt lekpark, sett lejonkungen och Cartoon Network, 
ätit kyckling, gjort kullerbyttor, ätit fruktsallad och myst massor :) 

Är trött, ska sova snart, dela säng med W brukar sluta med att hon 
puttar ut mig! 
Hon kollade på kort på mig och min mamma när jag är bebis över
min säng,..
W: Vem äre?
K: Kajsa när jag är liten och min mamma.
Tyst, tyst, tyst..
W: Äre Gun? 
K: Nej, Kajsas mamma. Gun är Emmas..
W: Ahaa, var bor hon? 
K: I himlen ( va ska man säga )
W: Haha.. en fågel.. :) sweet! 

Söt, sötare, Wilma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback