Valborg!

Min dator har pajat av nån konstig anledning så bloggen har varit orörd, men nu är jag hos älsk och här fungerar internet alldeles utmärkt :)
Va en riktigt seg resa igår, åkte 3 kom fram lite efter 10 på kvällen, suck, men han är värd de,
oooh ja, flera gånger om!
Känns skönt o va här, länge sen nu, en hel månad, de blir mys i alla fall, får se vad som händer ikväll har inte bestämd nåt än, ett glas vin vid vattnet, va sägs? :)

Har i alla fall hunnit med en hel del i veckan, har köpt studentklänning :D lägger upp en bjld så fort Ida vaknar
och kan ge mig en från hennes mobil.
Och påtal om mobil så harjag fått en ny :)
image96
W890i, sjukt nöjd!

Ja herregud de är bara 44 dagar kvar till stidenten, sköa bli såå skönt o sluta!
Vi behöver verkligen de nu, haha de märks, minst sagt igår, hade mina käära klasskamrater
inte varit så sexistiska så hade jag delat med mig av våran konversation, usch o fy på er! ;D
Kommer sakna er en hel massa, och, tadaaaa påtal om klassen så köpte alex sjukt snygga skor till studenten som jag är lite sugen på, eftersom min klänning även är svart så lutar de åt svarta pumps, till allas
stora besvikelse, palla vitt ;D silver o svart skare va!

Jaja, här är i alla fall Alex skor, från Bianco!.
image97

Nej nu måste jag verkligen inte göra nåt vettigt, va sägs om att köpa ett nytt smycke till
min underbara piercing, tänk, den är inte bara snygg som satan den är VÄLDIGT
behändig och till min fördel också ;D rekomenderas starkt!

Hej på en stund, I&A - really something!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback