Abonera mera!

Nu ni, har jag blivit vuxen så de bara sjunger om de! Har tecknat upp mig på två härliga abonemang, ett mobilt bredband från 3 och ett nytt mobil abonemang från Telia, fast pris, skaffade även en ny telefon i samma veva, va väl lika bra ;D Så nu känner jag att vuxen poängen bara regnar över mig, ska betala räkningar och allt nästa månad, panik! 

Åkte hem från Sthlm idag, kaos på tåget, alldeles för mkt folk så de såg snarare ut som ett tunnelbane tåg mitt i rusningen, fick stå/sitta på golvet hela vägen hem, ingen höjdare direkt! 
Hanna hämtade mig på rese så tog vi oss till staden och började samla vuxenpoäng, sen åt vi sushi och tog en glass på Bosses :) 
Nu kom jag precis hem och ska göra mig lite fin, Carro kommer och hämtar mig snart så ska vi till Platens senare tror jag, hälsa på Lotten o såå. 
Imorron ska jag : 
-köpa ny dator
-träffa Hanna
-fika med syster, Ida och Anni
-hjälpa till med flytten

På söndag åker jag tillbaka till Sthlm och jobbar nog hela nästa vecka på mitt kära arbete, Coffehouse by George på götgatan mina vänner! :D Trivs jättebra, bara trevligt folk och mycket att göra, precis som jag vill ha de. 
Har förhoppningsvis boende nu i två veckor på söder hos en kompis kompis, 30 kvm på en soffa, kan inte bli bättre. 

G900_see_the_phone_large_2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback