All night long!

Idag är det seegt i huvet kan jag lova! Mår som en nertrampad kotte, 
vill bara lägga mig och sova. 

Jag och Mandan åkte in igår och träffade Carro och fikade, hos Julia
såklart. Sen träffade jag Jolle av en slump, wii :) long time no seen, han
stannade på en fika också, kul vare. 

Sen skvallrade Carro om att hon och Lotta siktade på Platå på kvällen 
så jag hände med, på deras personalfest, gaah, började med biljard på
Plaza, sen stod ett helt tomt Platens till vårt förfogande, va väldigt ovant att
se så, satt där nere och drack massa gott och hade trevligt. 
Sen styrde vi mot Platå, dansade, dock alldeles för lite för min smak, drack
ännu mera goda och mindre goda shots, träffade massa folk :) hela kvällen
förflöt utan att jag gjorde av med en endaste krona, så ska de va jämt! ;D 

Vid typ 3 så drog vi oss, håll i hatten mina damer och herrar, jag följde med 
Lotta hem, va uppe och pratade till 8 imorse och sen sov vi ett tag.. har spenderat
största delen av dagen där, Carro kom, sen åkte hon och jag och käkade, 
åkte till Ekholmen och handlade massa mat och gick på systemet och nu ska vi
grilla ikväll med massa folk och dricka vin, usch. 
Blir att åka in till Platens sen ikväll med Carro, nyktert så in i, dansa lite och hälsa
på Lotta. 

Imorron ska vi på 30års fest hos Halle, ska bli kul :) 


Mycke prat imorse som sagt, skönt, vissa saker är så komplicerade men ändå inte, 
jag har saknat henne så mycket så många gånger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback