And I wish I could lay down beside you when the day is done,

and wake up til your face against the morning sun. 
But like everyone I've ever known I'm sure you'll go one day.
So I spend my whole life hiding my heart away. 

Kväll kväll, jag har precis kommit hem från Carro och hennes tvättstuga som jag så snällt fick låna, nu är alla, verkligen ALLA mina kläder rena :D 
Va även en sväng hos Anni och Wilma förut med Hanna och Julia, mys vare och träffa sessorna igen! 

Tänkte packa ett par kartonger med alla mina saker och sen åka in till stan och träffa Hanna tror jag, vad annars :) 

Den här stan är verkligen inget för mig, är sjukt besviken på den, det kanske kommer kännas roliga att komma hem efter ett tag men nu känns de bara trist, jag längtar till Sthlm. 

Ska jag säga vad jag saknar? 
Antoine, i mitt liv, ojojoj, skönt att vi kan prata och så men han är så långt borta när jag vill ha honom så nära, och nu i Sthlm blir det ännu längre. De är jobbigt, han är en fantastiskt underbar människa, massa kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback