Are you in or are you out?

Morgonstund har guld i mun, vi har gjort de till en otäck vana
att gå upp vid 12 varje dag, sent kanske? Amandan sover iofs
fortfarande men jag är upp i alla fall :) 

Inte så bra väder idag, kanske borde hjälpa till med packningen en smula, 
tycker dock inte att de finns nåt tråkigare men men. Jag har packat i stort sett
alla mina saker så det är bara att flytta ut! Ska köpa ny säng, tv, soffa och lite :) 
Wii, längtar så himla mycke, om nån är sugen på att måla med mig så let me know! 
Nu kanske jag har jobb med, får veta imorron.. 

Frukost, någon? 



Måste bara ta tillfället i akt att höja min underbara syster Julia till
himlen eller nåt, hon är det absolut bäst jag har, utan henne skulle
jag aldrig orkat med allt svårt. 
Mitt allt, och jag älskar dig så fruktansvärt mycket. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig och julia :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback