Back to basic

Nu ska jag snart gå till bussen, åka till stan, gå hem till Lotta och äta frukost och sen gå till bussen med henne som sällskap :) sen är det 3 timmars bussresa, ingenting när man är van vid 7 typ! 
Men de är lugnt, har laddat med massor bra ny musik och förhoppnigsvis kan jag sova lite på bussen, dock har de aldrig lyckats förut men man kan ju hoppas, vart inte allt för mycke sömn inatt heller så jag hoppas innerligt att jag är ledig imorron! 
Skönt att komma tillbaka till Staden, blir så jävla deppigt så fort jag kommer hit känns de som. Ska jobba massor så jag får en bra lön tills jag fått lägenheten så jag kan köpa massa nytt :D sen ska jag gå loss på höst kläder imorron, mysiga stickade tröjor, halsdukar, stövlar och mörka jeans, det förtjänar jag! 


Duffy - Warwick Avenue 
Lykke Li - Let it fall
K's Choice - I'm not an addict


It's not a habit, it's cool, I just feel alive. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback