Even though I really love you

Måndag och jag e ledig, sjukt skönt! Julia slutar skolan snart då kommer hon hit så ska vi åka ut till Stuvsta sen, köpa med oss lite ansiktsmasker osv, bada i deras bubbelpool, basta och sola lite solarium kanske, lyxen på landet ;D tar faktiskt bara 12 min med pendeln så de e inte så farligt!

Imorron och onsdag e de långa dagar på jobbet, bara att stå ut, sen fredag och söndag e helt okeja arbetspass. Jag hade hoppats på att få besök i helgen eftersom jag jobbade så bra tiden, men icke, och de e nog lika bra :)

Jag vet inte vad jag ska skriva mera, jag saknar alla hemma, men inte jättemycke, jag tycker bara de e så jävla skönt att ha kommit ifrån Linköping, alla får jättegärna komma upp och hälsa på men att åka till Lkpg på helgerna känns sådär upphetsande.. jävligt medel.


Though I couldn't live without you, it's gonna hurts when it heals too.
And it'll all get better in time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback