Fuel to the flames in my heart

Vilken bra dag, åh jag är så glad :) 

Träffade Hanna, tog en fika på Espresso House, så himla kul att ses igen, hade en hel del att prata om. Sen gick vi en sväng på stan så jag fick smitta henne med min shopping mani som har kommit på senare tiden, haha hon va inte svårsmittad! 
Sen träffade jag Sandra, också hundra år sen jag såg, studenten sist, också jättemysigt och kul att prata lite och se vad som händer, hon ska till Costa Rica som volontär ett halvår, spännande! 
Efter det åkte jag hem, bokade in en fika med Lotta imorron vid 12 :) Sen kom Hanna och hämtade mig, igen, hämtade Viggen på resecentrum och begav oss mot staden, ännu en fika, bytte dock ställe till Steve's. Så nu kom jag precis hem, ska tvätta lite kanske, eller så gör jag de imorron :) 

Har fått klart att jag ska upp på onsdag morgon, tidigt tidigt, börjar joba typ 8-9 så jag får se om jag kanske åker upp redan imorron kväll.
Pratade även med min kära pappa förut som har jobbat sin första dag i Sthlm idag :) ska ses på torsdag och gå ut och äta på en jättemysig restaurang. Vi är båda bostadslösa i Sthlm med jobb, haha, bor i varsin resväska hos varsin kompis. 

Nej nu ska jag göra nåt riktigt vettigt, kanske ta ett bad, kolla på vänner eller packa en flyttkartong! 

Imorron, träffa Lotta som sagt, träffa Carro, Anni och Hanna ska jag också hinna med, hinner dock inte träffa Julia innan jag åker, känns inge kul :( Men hon börjar ju skolan i Sthlm om en vecka knappt så då kan vi ses massa, stora damen ska gå gymnasiet, St Eriks plan, perfekt med en frissa i familjen! 

God natt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback