Happyface!

Wii :D glad, gladare, jag!! 
Först fick jag en 10 timmars sömn, precis vad jag behövde, 
sen fick jag jobb, JAG FICK JOBB, haha! I sthlm, kanske inte
ska säga vad, peppar peppar ta i trä, då kanske jag inte får
de till slut. Men jag åker upp tisdag eller onsdag och börjar
jobba in mig och sen är det meningen att jag ska jobba heltid
från 25:te då en annan slutar. 
Får min lägenhet det 15:nde så om nån vill ha mig boende hos
sig ett par veckor let me know, annars får jag bo hos Åsa och Hugo, 
det blir mys :) 

Känns så jävla skönt att de äntligen börjar ordna sig, happyface!
Det enda dåliga är att jag inte hinner träffa Hanna så mycket, hade
verkligen sett fram emot det. 

Carro kommer sen, ska vi åka och fira Halle :) 

Nu ska jag lyxa med mina älskade Lush burkar! 

Världens bästa scrub med havssalt, lime, kokos och grape.


Ansiktsmask med honung och pepparmint. 


Hårinpackning med banan, ägg, avokado och olivolja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback