When it rains

Jag blev kvar i Lkpg, veligare person än mig får man nog leta efter. 
Börjar inte jobba förän på onsdag men då jobbar jag 6 dagar i sträck istället, jobbar med Malin på onsdag i alla fall :) tror jag bosätter mig vid Skanstull ons-sön i alla fall, nära till jobbet som fasen och jag får lägenheten för mig själv från torsdag! 
Så när jag åker på onsdag blir jag borta minst två veckor i sträck, då kanske de äntligen känns som man har flyttat lite mera på riktigt. 

Lotta potta kom och hämtade mig förut så åkte vi till Carro, käkade på Buger King, handlade lite till mig och Carro i ekholmen och åkte till mig, sen till Yngves och drack kaffe, vidare mot Lambohov till Cim och Patrik, har spelat Yatzy som bara den, tro de eller ej men jag vann en gång :D 
Så nu är jag hemma, ensam i ett relativt tomt hus, inte så skoj, blir så mörkrädd! 

Men imorron ska jag och Carro baka bullar, haha, tantvarning, eller tjockis :) sen ville Lotta och Hanna äta men inte hjälpa till att baka, lathetsfasoner! 
På tisdag ska jag fixa håret igen, ljusa upp de lite till, wonderful Maria fixar! Carro ska också bli hårfager, sen ska jag och Lotta till Norrköping och träffa tvillingarna Fredrik och Mattias, de va 100 år sen. Umgicks jämt förut så de ska bli superkul. 


When it rains, 
do you sleep through it?
Do you face the day?
Do I make you feel like you're in the way?
And when it's sunny, do you stick around?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback