I like it soft, i like it wet

Äntligen lite fint väder :) 
Har precis kommit hem från landet, chillade galet igår, 
åt stuvade makaroner och falukorv, godaste! Såg på Juno, 
bra bra. 
Vaknade 12 idag och såg slutet på The Holiday sen åkte
vi hem, nu sitter vi här och äter godis, ska göra mig vacker? 

Lutar starkt åt en film kväll hemma hos Jonas och hans sambo
idag, dock är de ju så himla fint väder så man blir sjukt sugen på
att ta en beloved bag-in-box och bege sig ut :) 

Ska in till Julia först i alla fall, ( Julia jobbar på Coffehouse by George
så när jag säger till Julia menar jag dit och tatta gratis mat m.m. ) 
äta lite där och så, blir nog bra bra.


Jag vill bara ha sånt jag inte kan få och när jag väl kan de vill jag inte ha
de längre, varför är det så? Dumma mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback