I need to shake it more often!

God morgon, tidigare än vanligt men då blir dagen lång :)
För tillfället är jag i Lkpg, kom hem igårkväll och åker igen imorron vid lunch, måste upp och jobba. Ska flytta lite också men det går fort, in med mina två väskor sen klart!

Igår jobbade jag som sagt och sen tog jag bussen till Lkpg, svårt att åka 830 mot Gbg och inte vilja sitta kvar när vi väl stannade i Lkpg, men men. 
Lotta hämtade mig så skyndade vi more then ever hem till mig, fort fort förbi mc d och sen till Bella på förfest, trevligt vare! Sen begav vi oss mot Platens :D väldigt lyckad kväll om man bortser från mindre incidenter. Dansade massa och hade trevligt, gick hem till Lotta efter de och somnade strax innan 4, för att bli väckta 8 igen för att dom skulle iväg, men jag fick sjuss hem så nu har jag precis duschat. 

Idag ska jag träffa Hanna :) det är min enda plan hittills, får se vad staden kan bjuda på. Imorron ska jag äta lunch med Lotta innan jag åker tillbaka till Sthlm. 
Och nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok som den tönt jag är, Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", väldigt spännande! 


Yours were the face thhat I couldn't resist
Yours were the fuel to the flames in my heart
Mine were the words that would tear us apart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback