I was a fool for you, right from the start

Fredag idag, helg i Stockholm :)
Själv så jobbar jag 16-22, men de känns helt okej, alla åker hem i helgen och jag är fortfarande inte frisk, går på Noskapin, Strepsils och receptbelagd nässpray hela dagarna. Hela huvet känns som en ballong, inte så fräsch kanske, längtar redan tills jag kommer hem och kan ta av mig skorna eftersom jag alltid har så ont i fötterna efter att stå och springa runt konstant i 8 timmar, sen lägga mig i soffan! :)

Har lägenheten för mig själv tills på måndag, de är skönt, längtar nästan ihjäl mig efter min egna lägenhet, låg och tittade i IKEA katalogen förut och planerade mina inköp, haha ;D
Emma och Julia sov här inatt, himla kul att se dom, va ett par dagar sen och nu dröjer de igen, jag jobbar till o med söndag sen är jag ledig måndag, onsdag, fredag nästa vecka.

Tuur hade jag som fick tillbaka min Pinkod sen häromdagen, trodde jag skulle gå under utan min telefon, men fick den strax efter jag hade avreagerat mig i bloggen och sen va jag bara hemma och bytte om sen mötte jag upp pappa och hans nya, betydligt yngre jobbarkompisar ;D himla roliga killar! Så tog vi några öl och sen somna jag gott runt 2 tiden.

Nu ska jag läsa lite i min nya bok, tönt som jag är, sen ska jag ta atg i dagens telefonsamtal innan jag går till jobbet och äter innan jag börjar, idag är de med Malin, kul blire, har blivit med Aleks ett par dagar nu, inte lika uppskattat!


take me to the past now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback