I will never be your stepingstone,

take it all or leave me alone.

Jag har fallit pladask, för Duffy, braa musik, stackars Eva som fick lyssna på samma skiva 3 gånger i rad på jobbet idag, trodde hon skulle ha sönder den tillslut ;D den går varm här hemma också kan jag lova!

Sjukt trött i fötterna, längtar tills imorron när Emma och Julia kommer och har med sig mina underbart sköna jobb skor så man orkar stå i 8 timmar, låter inte som nåt hårt jobb men fan så jobbigt de kan va, dock kan mitt jobb va stressigt som fan, idag va en sån dag, hann inte äta eller röka eller knappt sitta, sprang runt hela tiden!
Efter jobbet gick jag och köpte sushi, sjukt god va den, sthlm har verkligen bra grejer :) sen har jag sett en film, pratat med Ida, bara tagit de lugnt, så skönt! Tog med min världens godaste morotskaka hem från jobbet med, nåt roligt måste jag ju få ha liksom.

Längtar inte till Lkpg, inte alls faktiskt, bara efter min lägenhet :)

Ska försöka trixa lite med mitt schema den 3-5 september så jag kan åka iväg och fira min älskling som fyller 19 :D måste hinna komma på världens bästa present också!

Nu siktar jag mot soffan igen.

Kommentarer
Postat av: äjjda

wie wie:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback