I'm a fool for you, yes I am

Gosh, jag är sjukt trött, har varit i sta två vändor idag, först på dagen och fikade med Hanna! :) 
Sen nu ikväll med Lotta och Micka, käkade på Steves innan Lotta började jobba, sen åkte jag och Micka och grattade Blomman som fyllde 30, kom precis hem och jag är helt slut. 
Ska upp 8 imorron, orkar inte, ska packa lite, fixa här hemma, sen till Lotta och äta frukost innan hon följer mig till bussen, sen ska jag försöka samla ihop alla mina grejer som är utspridda över halva Sthlm och samla dom på S:t Eriksplan hos Martin innan jag börjar jobba vid 18, låter skitkul eller hur? 

Inte mycke är skitkul just nu, blää, kanske lite beror på att jag fortfarande känner mig bakis, hoppas, och de hoppas jag i sin tur beror på att jag bara sov 4 h inatt.
Nu siktar jag på 7 h i alla fall, så god natt! 



And don't you let me go tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback