Jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla

Jag är inte så smart, för jag ska gå upp om 5 och en halv timma, då kommer jag va tröttare än någonsin, sen sitta på en buss i tre timmar, och jag kan INTE sova när jag åker buss, går bara inte, sen direkt till jobbet, heja vad trött Malin kommer bli på mig, får börja med att hälla i mig 10 shots espresso sen köra ;D 

Idag har varit himla trevligt, jag åkte in och mötte Maria i staden och tog en fika, sen handlade vi lite hårfärg, ett par tröjor och en ny hårfön :) 
Åkte hem och fixade mitt hår, Hanna och Lotta gjorde oss sällskap, sen åkte jag och Lotta med golfen till Norrköping och träffade Mattias och Fredrik, så kul att träffa dom, va över ett år sen sist! Va och tog en fika sen gasade vi tillbaka till vår lilla stad, åkte till Cim och Patrik och åt lite mat, fikade och spelade yatzy, tro de eller ej men jag vann en gång :D dock så kom vi fram till att man inte ville vinna för har man tur i spel så har man otur i kärlek, men det har jag väl redan insett så skitsamma! 
Kom precis hem nu, ska packa sen ska jag sova! 

Dagens idag var när jag och Maria ska beställa kaffe på Espresso house, tjejen bakom disken hälsar väldigt igenkännade på Maria och då kläcker Maria: 
- Vi känner inte varandra va? För jag läste på din tröja och där står de ju "Barista" och det känner inte jag nån som heter!! 

Ahaha, söt tjej, helt seriös med tills hon kom på att Barista är typ kaffegrej. 

Jag tror att jag har världens bästa finaste vänner. 

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag saknar dej gumman, Jag funderar på att komma opp snart till sthlm.. tänkte ändå passa på att träffa tobbe också.. JAG ÄLSKAR DEJ MIN LILLS-STORASYSTER!! <3 PUSSSSSSssss

2008-08-20 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback