Let me tell you I adore you

Let me take you home

Idag är en bra dag :) jag vaknade kvart i ett, underbart skönt! Följde med Carro ut till hennes häst en sväng och sen raggade vi runt, va på Max och åt frukost, illa illa. 
Sen en sväng ut till Tornby, sen körde hon hem mig, min personliga taxi ;D 

Hannaaa kommer snart, hurra hurra! Det ska bli ett väldigt kärt återseende, har saknat henne massor och mer därtill. 

Imorron får vi se om det blir Sthlm eller om jag åker upp på onsdag och börjar jobba, spännande ska de bli, ska ringa Åsa sen och se om jag får låna hennes soffa ett par nätter, kan jag hjälpa henne med Hugo också, världens mysigaste hund, massa långa promenader i Tantolunden, åh så mysigt :) 

300px-Tantolunden_2006-06-04.JPG.jpg

Tanto! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback