Lets just fall in love!

Jag är kär, i Sthlm :) de va helt klart kärlek vid första ögonkastet! Förstår inte varför jag har varit så anti de seanste åren när det är hur bra som helst här. Trivs redan som bara den, sen att jag känner mig lite vilsen i den stora staden ibland reder nog upp sig snart, får gå på upptäcksfärd.

Kom upp sent i tisdagskväll, mörkt och regnigt och det tog mig x antal timmar att somna, kände mig lite lost och förvirrad, men sen började jag jobba 8 igår morse och det gick så himla bra :) jobbade själv jättemycke och med massa trevliga folk, tog inte lång tid innan man kom in i det och kom ihåg allt från förut.
Efter jobbet mötte jag pappa och en av hans polare, tog några öl i Gamla Stan och sen va vi i Kungsträdgården på Victoria och käkade. himla trevligt :)

Idag har jag sovit länge, mött pappa på stan och ätit världens godaste sushi, såå frächt va allt. Samba Sushi i Götgatsbacken, de va verkligen inte sista gången. Sen gick jag hem, stannade på H&M och köpte ett par tröjor som jag kan jobba i och världens godaste yoghurt glass på Seven Eleven, förstår för mitt liv inte varför vi inte har de i Lkpg, allt man behöver finns och det är alltid öppet!

Sen kom jag på hur himla skönt de kan va att gå på stan ensam, gick runt lite, hittade dock inget speciellt men ändå, här är det verkligen ingen som bryr sig om hur man ser ut eller vad man har på sig osv. hemma är det helt annorlunda, man kan inte bete sig eller se ut hur som helst utan att alla ska glo ihjäl sig eller viska om en så fort man har gått förbi.
När jag jobbade igår såg jag sjukt mycke konstigt folk som man aldrig någonsin skulle se i Lkpg och de komiska va att ingen på gatan vände sig om eller ens ägnde de folket en endaste blick.

Nej fan va jag gillar Stockholm, passar mig perfekt!
Från 1 sep ska jag bo hos Martin i två veckor tills jag får min lägehet, så himla gullig är han som ställer upp. Kruxet är bara nu, jag har ingenstans att bo på 2 veckor, nu bor jag ytterst tillfälligt hos Karin men jag flyttar gärna, nån som känner sig sugen på en inneboende?
Annars vet jag inte alls hur jag ska lösa det här, inte ens pappa m. fam. vet vart dom ska bo nu när skolorna börjar på måndag, lite småkaos kanske.

Jag siktar i alla fall på att va hemma nästa tors-sön, torsdag har jag förhoppningsvis bokat med Lotta, Carro mfl. på Platå och på lördagen är det faktiskt Lars W och det vill jag verkligen gå på! Så den här helgen blir nog jobb men nästa vecka kan ni nog räkna med mig :)

Nu ska jag lägga mig en stund innan jag går till jobbet, ska jobba med ännu mera nya människor idag, spännande ska de bli :)

Kommentarer
Postat av: Emah

bra att du trivs hjärtat! Jag sa ju att de skulle ordna sig ;D <3

Postat av: Emah

bra att du trivs hjärtat! Jag sa ju att de skulle ordna sig ;D <3

2008-08-14 @ 19:24:56
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback