Not what I'm used to

God eftermiddag, min trötthet håller i sig kan jag lova, 
åkte in till Julias jobb med Amanada, åt lunch och massa
morotskaka med varm choklad, gott vare, kan man ju va värd
efter en sån här helg ;D 
Sen följde jag henne till tåget, skulle aldrig klara att åka tåg 3 
timmar nu, uschaa! 
Carro, pärlan, kom och hämtade mig på rese så cruisade vi lite
innan hon körde hem mig. 

Vill bara lägga mig ner och avlida, dock måste jag städa, och packa?
Hjälp! Börjar bli sjukt stressad, blir så när jag inte vet riktigt vad som
kommer hända. Det blir säkert bra men jag vill gärna ha allt klart för
mig liksom. 

Får lite smått panik att hinna träffa alla också, innan jag åker, känns
som man säger till alla att de är lugnt och att vi kommer hinna ses och
bla bla bla men kommer jag de? 
Alla måste komma upp och hälsa på
när jag har flyttat in och så, efter 15 september är mina dörrar vidöppna
för alla mina fina som vill komma upp! 


Ska jag säga, fan va jag saknar Ida, känns som jag inte tar mig nog
med tid för henne, fan, jag vill inte glida, hon är ju my one and only! 

Kommentarer
Postat av: äjjda

O du är min bästa alltid! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback