Pick up the pieces

Idag har jag varit nästan totalt oduglig, eftersom ingen orkade åka
och bada så har jag knappt varit ute, tycker det är alldeles för varmt
att sola om man inte kan bada, men jag har gjort lite nytta, städat och
tvättat. 
Pappsen med fru kommer hem imorron och då är de väl bäst att det 
ser någolunda ut här hemma. 

Anni kommer hit snart, kan bli kul, va ett tag sen vi umgicks bara vi :)
ska ta en öl på verandan tänkte jag mig, skönt när det äntligen börjar
bli lite svalt. 

Imorron ska jag grilla med familjen och på söndag lämnar jag stan, igen, 
såå skönt, ska ner till Amanda i Nybro och på måndag drar vi till Tyskland 
eller nån annan varm destination :) ska bli jättekul, hon är en riktig peach! 


Kände att jag va tvungen att investera i den nyaste Juicy Tubes - Banana :) 
Smarrigt värre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback