Stockholm here we go!

19:40, då drar jag, måste säga att jag börjar bli sjukt nervös nu, kommer säkert gå skitbra men ändå, resfeber vafan! Ska bo hos Karin ett par dagar nu när jag provjobbar, vet inte hur länge de blir, en dag eller en vecka? 
Ska bege mig ut ikväll när jag har kommit fram och se vart jag ska imorron, 8 på morgonen då ska jag va där, läskigt kanske. 
Det är ju inte så att jobbet är helt främmande för mig men ändå, mycket mera folk och mera stress, nytt folk som säkert tycker att jag pratar sjukt fult osv. 

Hoppas på att jag får va hemma hela nästa vecka innan jag börjar heltid, eller jag kanske inte får jobbet alls om jag gör bort mig imorron, då ska jag träffa alla ännu lite mera. 
Fikade med Lotta förut, sen kom Carro, åt vi lite lunch, tog en kaffe hos Lotta och sen fick jag sjuss hem, himla mycke sjussande på Kajsa har de blivit på senaste tiden, skönt :) 
Hanna kommer och hämtar mig sen och kör mig till tåget, snällaste! 

Nu ska jag packa klart, lite svårt när man som sagt inte vet om man ska va borta en dag eller en vecka, men men! 
Kommer nog inte heller kunna blogga där uppe, kan ju hoppas! Men håll tummarna för mig så återkommer jag med rapport så fort jag får tillfälle. 


Henne skulle man velat ha hos sig nu, kramar o pussat lite på och känt sig lite helare, saknarsaknarsaknarsaknar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback