Stockholm vaknar långsamt

God morgon, skönt att sova länge, ännu mera skönt att jag inte behöver jobba idag, ska göra mig klar och sen ta pendeln in till stan och möta upp Julia och äta lunch!
Sen vart det aldrig nåt bubbelmys häromdagen så de tar vi idag, köpte jättefräna ansiktsmasker igår ;D och sen imorgon är jag också ledig, då ska jag till Jessica och fixa naglarna, de ska bli jättekul, man känner sig så fräsch, OCH jag får rabatt så de heter duga!

Jag kom hit i måndags, då chillade vi galet som vanligt och sen va vi hos Jessica en stund, världens sötaste 2 månader gamla bebis, Lexus, åh, kärlek vid första ögonkastet!
Igår va jag och Julia på stan lite, köpte nya jeans så jag kan ta mina svarta och skänka dom till jobbet där som blir smutsiga som bara den när jag har jobbat ;D
Sen jobbade jag 16-22 med Malin och Dolores, vi va väldigt duktiga igår, städade ur förråd, skåp, bytte massa saker och gjorde rent massa som man inte tänker på eller tar sig tid att göra vid en vanlig stägning.
Sen när jag kom hem så satt jag och Julia ett tag i bastun för vi kunde inte sova, men sen somnade jag himla gott, dock har jag börjat ha sjukt hemska drömar, har dromt samma sak 3 nätter i rad nu och vaknat med gråten i halsen och jordens panik, kan nog inte säga vad för då blir de bara mer verkligt och skulle de hända så skulle jag gå under!

Nähä, om jag skulle ta en dusch, ajuuste, på söndag flyttar jag, igen! Är så sjukt trött på att bo i en resväska, redan 3 veckor för mycke, sen ska de till lite mer än två till, suck, men i alla fall! Jag flyttar in hos Martin, snäll som få är han som låter mig bo där, han har fått nytt jobb också, grattis!
Så nu ska jag skynda mig att köpa en dator innan söndag så jag kan ha nåt att leka med när jag bor där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback