Three's a charm

Ujujuj, känns som jag hela tiden tjatar om hur trött jag är
men det är för att jag är det, hela tiden?
Precis hemkommen från ännu en härlig Platens kväll, 
tredje gången gilt eller hur? Jag och Carro :) fast två
kvällar har vi ju varit i stort sett nyktra, kan ha lika kul för de kan
jag lova!

Jag och Amanda slappade gärnet idag, gjorde i stort sett 
ingenting, sen kom Carro, åkte vi och käkade lite, sen åkte
vi ut till Halle, födelsedagsbarnet :) 30 hela år vart han, sen 
åkte vi in till stan, hem till Jonas, som för övrigt samlade många
minus på kort tid, vandrade till Platens och sen har vi sprungit
upp och ner hela kvällen känns de som, trevligt vare i alla fall!
Träffade massa trevliga människor. 


It's like wishing for rain when I stand in the desert, but I'm holding 
you closer then most, cause you were my heaven. 
Va jag kan tjata om det här va. Anto är värd de, ohja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback