Yesterday, the night before, tomorrow

Trött, trött, trött, kom i säng halv 5 imorse och somnade ännu senare,
började med en fika med Carro vid 4, sen kom Micka, fika ett par timmar
hos Julia, sen åkte vi ut till Nykil vid typ 9, inte jättekul för oss som inte
kände nån alls. 
Så vi åkte till mc d istället och åt :) sen åkte vi in till stan, tog en cigg med
Thomas, sen åkte vi in till stan och tittade på folk, va nere på Platens en
sväng. 
Sen åkte vi ut till Lambohov och Lasse, va 100 år sen sist, jättekul och
träffa han :) va där ett tag och sen åkte vi tillbaka till stan, gick ner på 
Platens, hade våra egna draman. 
Sen tänkte vi oss att vi skulle åka hem vid 3, synd att bilen inte alls tyckte
de, vart stående i stan till 4 när Micka lyckades stanna en bil, haha sötaste
som står mitt i vägen och vinkar för livet för att nån ska stanna och hjälpa
oss med startkablar, men vi fick igång den och kunde köra hem :) 
De vart en bra kväll med bra brudar. 

Inget höjdar väder direkt, kanske skulle ut till Lasse med Carro och Micka
och försöka laga Carros bil, absolut inte jag men jag kan va moraliskt stöd! 

Amanda kommer hit imorron tror jag, wii :D blev ingen Tyskland, dåligt
väder kanske? Vi kan nog ha mer än kul här i ett par dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback