Happy days

Oh happy days, kan bara förknippa den sången med kören i Ekholmen, haha, memories :)

Kom hem från jobbet för en stund sen, fortfarande sjukt ont i halsen, de är jättejobbigt, som när jag bodde hos Martin och va sjuk, åh de va så jobbigt när jag skulle sova, skit, hoppas verkligen att det INTE blir sämre utan bättre!
Min tjeja är sjuk, fortfarande, blir nog en andra tur till sjukhuset i veckan eftersom hon inte får i sig någon näring, stackars liten, söt är hon :)

Imorgon ska jag ha mina tvillingar, mysigt, hoppas dom är friska!

SEN KOMMER ANTO IMORGON!!! :D:D
U n d e r b a r t, precis vad jag behöver, massa energi från min älsklings älskling, aaah jag längtar så mycket att jag blir tokig. Sen är jag ledig på onsdag också, perfekt, då tänker jag BARA MYSA <33 :D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback