Jävla fredag

Att inleda med en sådan munter rubrik kan ju bara betyda en sak?

Började inatt med att proppen gick, till saken hör att jag inte har några proppar hemma + att proppskåpet sitter skithögt upp och jag har ingen stol! (ÖH, ovafan sitter du på? En SOFFA!!)
För att göra allt lite värre så va de proppen till bla. köket/minimalt utrymme som gick, så kylen la av, det resulterade i att allt vart förstört och började lukta illa, hur illa? Jävligt illa!
Men imorse tänkte jag att jag kunde ha en mysig dag med mina tvillingar, icke, Alexander var sjuk och därmed förbannad hela dagen, ville inte äta, sova, leka, mysa lite med om han inte fick sitta i knät eller bli buren så bröt han ihop, suuuuck. Speciellt när jag hade en Alicia som var galet pigg och på lek/riva-hela-huset-humör, men det gick tillslut, lite svett och tårar senare så slutade jag.
Såå trött eftersom jag knappt hunnit äta idag (kunde inte äta frukost pga ingen el och inga kylvaror), regnade ute, var ju tvungen att först gå hem och kolla om jag nådde proppskåper överhuvudtaget, de gjorde jag, om jag stod på soffbordet! Sen ut igen, handla proppar + nytt allt som fanns i kylen, största blää var att slänga allt i kylen och städa ur den, det luktade UÄÄK!
Men nu har jag gjort det också, + diskat och städat, nu sitter jag i sängen och tittar på Idol och käkar chips, det är jag värd, ska äta upp hela påsen.

Imorgon ska jag jobba 9-17 och så flyttar Julia in på kvällen, skönt!
Jag vill även att Anto ska komma hem NU.

Nej usch vilken sur bitter kärring jag känner mig som ikväll, tröttsamt att va en kärring liksom, slutskrivet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback