Jerk/Work it out

Jag längtar massa tills onsdag när jag är ledig en hel dag, ska bli såå skönt!
Ska åka till jobbet om en kvart, jobbar bara 4 timmar, som alltid på måndagar, men ändå. Vaknade 8 imorse och kunde inte somna om för att jag hade så jävla ont i halsen, massa jobbigt, har fortfarande inte gått över, undra om det var allt karusell åkande igår som smittade mig?
Har tvättat på förmiddagen, igår gjorde jag en storstädning och på onsdag ska jag tvätta igen, tjoho! Måste även fixa ett nytt pass nu snart i veckan om jag vill kunna lämna landet med flyg, VIKTIGT!

Om jag har tur (vilket jag inte har så ofta) så kommer min älskling kanske redan imorgon eller på onsdag, det skulle va bäst, behöver lite energi av honom, underbaraste :) P.S. Så har jag köpt bästa julklappen!

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback